Saturday, February 20, 2010

Travel to Malacca with my frenz





















Gambar kenangan di muzium





















Saya ambil gambar ni waktu naik berada di atas menara taming sari. Memang best dapat tengok view seluruh bandar Melaka. Saya naik bersama kembar siam saya, Mariya..Mula2 naik excited tapi bila dah sampai kat atas baru rase gayat..he3 nasib baik ada kawan yang tolong cold kan keadaan..tq Mariya teman saya naik. Pengalaman travel to malacca dengan kawan-kawan memang menyeronokan dan saya juga berpeluang untuk mengenali sejarah negeri melaka sambil melawat ke pelbagai tempat bersejarah yang ada di sana. Saya juga bersyukur kerana matlamat kami untuk mendapatkan input-input yang berguna tercapai dan juga perjalanan kami semua berjalan dengan lancar serta selamat pulang kembali dengan membawa pelbagai pengalaman menarik sepanjang perjalanan di sana.
























No comments:

Post a Comment