Thursday, January 28, 2010

Perkara baru yang saya lakukan

Hari ini adalah hari pertama saya menulis blog. Banyak perkara baru yang saya belajar dan saya harap saya dapat berkongsi sesuatu yang bermanfaat bersama dengan rakan-rakan yang lain. Perkongsian idea dapat menambah pengetahuan dan membuat kita lebih yakin.Hari ini saya ditemani oleh 3 orang rakan sayadan kami telah bersama-sama menghasilkan blog masing-masing. Cikgu saya adalah Aini yang sememngnya pandai dalam menghasilkan blog.Hari ni juga saya rasa seronok kerana dapat belajar membuat sesuatu yang baru. Orang kata belum cuba belum tahu, so hari ni saya dah mencuba membuatnya dengan bantuan dari Aini. Tq sangat pada Aini kerana telah banyak membantu saya. Inilah yang dikatakan sahabat sejati yang sentiasa menghulurkan bantuan apabila kita memerlukannya. Macam dalam kartun wonderpet...apa yang penting? kerjasama. He3 epynya ada kawan macam u all.

No comments:

Post a Comment